Incremental Revenue: Η σημασία για τις Startups

Τρίτη, 8 Ιούνιος, 2021 | NEA

photo by CityCampusΤι είναι αυτό που έρχεται στο μυαλό μας, όταν σκεφτόμαστε τις startups; Ταχύτητα, «επιθετική» καινοτομία, δυναμική παρουσία, υψηλή τεχνολογία. Κάποιες από αυτές έχουν αλλάξει σημαντικά την καθημερινότητα μας ή άλλες πτυχές της ζωής μας γενικότερα, όπως για παράδειγμα η Airbnb και το Instagram. Όμως, το χτίσιμο μίας εταιρείας δεν είναι κάτι απλό, ούτε τόσο γρήγορο όσο φαίνεται. Είναι μία διαδικασία που χρειάζεται χρόνο, στρατηγική και ρεαλισμό.

 

Μία φαινομενικά πιο αργή, αλλά σταθερή ανάπτυξη μπορεί να μειώσει το ρίσκο. Οι εταιρείες που βασίζουν όλη την εξέλιξή τους σε ένα «πυροτέχνημα» της πορείας τους είναι καταδικασμένες να αποτύχουν. Η απότομες ροές εσόδων είναι ανεξέλεγκτες και αναξιόπιστες, ενώ οι δυναμικές, αλλά σταθερές εξασφαλίζουν μεγαλύτερη βιωσιμότητα σε βάθος χρόνου.

Ο όρος 

Με τον όρο incremental revenue περιγράφουμε την αύξηση των κερδών μιας εταιρείας που επιφέρει η αύξηση των πωλήσεων της. Υπάρχουν περιπτώσεις εταιρειών, οι οποίες έχουν προσπαθήσει να φέρουν την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι μεταφορές των προϊόντων. Συγκεκριμένα, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ποιες υπηρεσίες επιθυμεί για τις αποστολές των δεμάτων, ενώ το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα. Στην πορεία τους παρουσιάζουν ανάπτυξη με ταχύτατους ρυθμούς, με τις επενδύσεις τους να φτάνουν την κορυφή. Σύμφωνα με δεδομένα, η ανάπτυξη, βέβαια, φαίνεται πως δεν  συμβαδίζει πάντα με τον ρυθμό αύξησης των πελατών. Ως εκ τούτου, απαιτείται η άμεση τροποποίηση της στρατηγικής από τη διοίκηση, η οποία καλείται να επέμβει προτού να είναι αργά.

Ιncremental revenue και νέοι πελάτες

Ο ίδιος τρόπος σκέψης για την αύξηση του incremental revenue εφαρμόζεται και στον τρόπο με τον οποίο μία εταιρεία αποκτά πελάτες. Υπάρχουν δύο προσεγγίσεις:

Η γρήγορη δημιουργία ενός μεγάλου δικτύου μέσω των social media, το οποίο αυξάνει τη δημοσιότητα και φέρνει πιθανούς πελάτες. Αυτό με τη σειρά του, τραβά την προσοχή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, των πιθανών συνεταίρων ή ακόμα και των επενδυτών.

Η συντηρητική, αλλά ευέλικτη στρατηγική, με την προοπτική οι νέοι πελάτες να γίνουν πιστοί πελάτες.

Η ισορροπία είναι το παν. Ενώ η πρώτη προσέγγιση θα φέρει περισσότερα έσοδα σε μικρό διάστημα, η δεύτερη μπορεί να διατηρήσει μια σταθερότητα για περισσότερο χρόνο.

Η δύναμη των πρώτων αποφάσεων

Οι αρχικές αποφάσεις που θα ληφθούν σχετικά με το προϊόν, την στρατηγική ή και τη διάρθρωση της εταιρείας είναι σημαντικές. Αυτές είναι η κινητήρια δύναμη. Όμως, καλό είναι να γίνει ένας απολογισμός και να επανεξετάζονται.

Αυτό έκανε και η Chameleon. Πρόκειται για μία start up που προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας διαδραστικών ψηφιακών μέσων για την εξοικείωση των καταναλωτών με προϊόντα ή τη δημιουργία tutorials για αυτά, χωρίς κώδικα. Η εταιρεία αυτή επικεντρώθηκε στην αναδιαμόρφωση του προϊόντος τους, ώστε να ενσωματώσουν τις ανάγκες που αφουγκράστηκαν από τους πιθανούς πελάτες. Έτσι, κατάφεραν να σχεδιάσουν ένα επιτυχημένο προϊόν.

Think big

Είναι σημαντικό να διατηρείται η ισορροπία. Αν και τα οφέλη της σταθερής ανάπτυξης είναι σημαντικά, οι μεγάλες ευκαιρίες θα εμφανιστούν. Επομένως η στρατηγική της εταιρείας θα πρέπει να είναι ευέλικτη, ώστε να ενσωματώσει τις ευκαιρίες αυτές.

Όπως αναφέρει και ο Paul Graham, συνιδρυτής της YCombinator, συγγραφέας και επενδυτής, «Η startup είναι σχεδιασμένη να αναπτύσσεται γρήγορα». Το κλειδί είναι ένας σταθερός, βιώσιμος ρυθμός, τον οποίο μπορεί να υποστηρίξει η startup. Αν και θα παρουσιαστούν σημαντικές ευκαιρίες για γρήγορη ανάπτυξη, θα πρέπει να αξιολογούνται τα δεδομένα με σύνεση και ψυχραιμία, ώστε οι αποφάσεις που ληφθούν να εξασφαλίζουν την βιωσιμότητα και ευημερία της εταιρείας στο μέλλον.

 

Πηγή: citycampus.gr

Φωτογραφία: citycampus.gr

Σκανάρετε για να συμμετάσχετε στην πλατφόρμα mazi.eu!

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ΕΕ και να συμμετάσχετε σε συζήτηση για το μέλλον της;



Με μία ματιά
                                     
Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.