Ιστότοπος του κόμβου GOVSATCOM της ΕΕ στην Κολωνία για την περαιτέρω ενίσχυση των ασφαλών δορυφορικών επικοινωνιών της Ευρώπης
Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ασφαλών δορυφορικών επικοινωνιών έκανε ένα σημαντικό βήμα προόδου την περασμένη εβδομάδα με την ρηξικέλευθη εγκατάσταση του GOVSATCOM στην Κολωνία της Γερμανίας. Στην τελετή συμμετείχαν ανώτεροι εκπρόσωποι της ΕΕ, μεταξύ των οποίων η διευθύντρια για τον ασφαλή και συνδεδεμένο χώρο, Catherine Kavvada, ο εκτελεστικός διευθυντής του EUSPA, Rodrigo da Costa, και ο Hendrick Wüst, υπουργός-πρόεδρος της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, και ο Matthias Hauer, κοινοβουλευτικός υφυπουργός, και ο Stéphane Beemelmans, αναπληρωτής πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου του DLR.