Χρώματα της Άνοιξης : Οι νικητές του διαγωνισμού

Δευτέρα, 25 Μάιος, 2020 | NEA

της Κατερίνας Γκικοπούλου

Ένας ακόμη διαγωνισμός φωτογραφίας υπό την αιγίδα του περιοδικού Citycampus.gr έφτασε στο τέλος του. Μέσα από μια πλειάδα φωτογραφιών που απεικονίζουν την ομορφιά γύρω μας, τελικά, μετά από πολλή σκέψη, καταλήξαμε στις επικρατέστερες όλων. Ας δούμε, λοιπόν, τι έχουν να μας πουν οι νικητές των πρώτων τριών θέσεων…

Χρυσανθακοπούλου Ιωάννα

 

Στη συγκεκριμένη φωτογραφία απεικονίζεται ο καθεδρικός Ναός του Έλγιν, το ‘’Φανάρι του Βορρά’’, όπως το ονομάζουν, ο οποίος στέκει περήφανος από το 1224. Βρίσκεται Βορειανατολικά στη Σκωτία, εκεί, όπου η ανατολή του ηλίου και τα χρώματα της άνοιξης σε συνδυασμό με την επιβλητικότητα του Ναού, προσφέρουν ένα μοναδικό θέαμα.

Θεωρώ πως η νίκη σε διαγωνισμό που απαιτεί προώθηση και προβολή μίας φωτογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση ψήφων, απαιτεί επικοινωνιακά στοιχεία και μία ποιότητα εικόνας που να ανταποκρίνεται στο αποτέλεσμα. Η συλλογή ψήφων βασίζεται στην σωστή προώθηση αλλά και στο ταυτόχρονα αξιοπρεπές περιεχόμενο της φωτογραφίας, ώστε να “τραβήξει το μάτι”.

Μία φωτογραφία αποτυπώνει μία στιγμή που πέρασε και θα θυμάμαι για πάντα, ισοδυναμεί με το συναίσθημα που μου προκάλεσε η στιγμή αυτή καθώς και με την καλλιέργεια των δεξιοτήτων μου. Οι φωτογραφίες αποτρέπουν το μέλλον από το να ξεχνά το παρελθόν, τις μικρές αυτές στιγμές που παρόμοιες δε θα ξαναέρθουν.

 

 

 

Παρασκευή Μήλια

Η φωτογραφία απεικονίζει ξεκάθαρα την αγάπη για το καλοκαίρι! Έντονα χρώματα και μοτίβα μας ταξιδεύουν στις όμορφες στιγμές του καλοκαιριού με οδηγό ένα χωνάκι παγωτό στο χέρι.

Φωτογραφίζουμε πράγματα και καταστάσεις οι οποίες είναι αδύνατον να περιγράψουμε με λόγια. Για παράδειγμα, δεν είναι το ίδιο να βλέπεις έναν ουρανό με άστρα και φεγγάρι εκείνη την στιγμή με το να περιγράψεις σε ένα τρίτο πρόσωπο το οποίο δεν βρισκόταν εκεί. Μια φωτογραφία ξυπνάει χιλιάδες διαφορετικά συναισθήματα και φαντασιώσεις στον καθένα μας, καθώς την ερμηνεύουμε διαφορετικά. Μια εικόνα, παρόλο που είναι σιωπηλή και άψυχη, μιλάει και αγγίζει περισσότερο την ψυχή από τα απλά λόγια.

Σε μια απλή θεματολογία, το μάρκετινγκ δεν νομίζω πως υπερκαλύπτει την ποιότητα.
Πιστεύω πως η νίκη γίνεται ξεκάθαρα με την ποιότητα της φωτογραφίας και αυτό που πραγματικά αρέσει στον καθένα.

 

 

 

 

Ίρις Βασιλειάδη

 

Η συγκεκριμένη φωτογραφία απεικονίζει τη λίμνη Μελισσάνη στην Κεφαλλονιά. Η λήψη έγινε στις 12 το μεσημέρι καθώς οι ακτίνες του ήλιου είναι κάθετες στο σπήλαιο και προσδίδουν στο νερό αυτό το υπέροχο τιρκουάζ χρώμα. Ο συνδυασμός αυτός φωτός και χρώματος είναι και ο λόγος που επέλεξα τη συγκεκριμένη φωτογραφία για τον διαγωνισμό.

Πιστεύω πως η νίκη σε εναν διαγωνισμό είναι θέμα 60% marketing και 40% ποιότητας φωτογραφίας. Αν κάποιος έχει πολλούς φίλους ή κάνει  μεγάλη προώθηση θα πάρει αναγκαστικά πολλές ψήφους, ανεξάρτητα από την ποιότητα της φωτογραφίας. Από την άλλη, θέλω να ελπίζω ότι μια καλή φωτογραφία θα εκτιμηθεί ανεξαρτήτως marketing και αριθμό followers.

Σε μία φωτογραφία αντικατοπτρίζονται πολλές φόρες πράγματα που δεν μπορούν να αναλυθούν με λέξεις. Το φως, τα χρώματα, οι σκιές, η φύση, η στιγμή συνθέτουν ένα frame που δεν χρειάζεται να το περιγράψεις με λόγια για το θαυμάσεις.

 

Μαρίνα Ρεζκ

Είμαι φοιτήτρια βιβλιοθηκονομίας και η φωτογραφία αποτελεί αποκλειστικά χόμπι. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός για εμένα αποτέλεσε ένα τρόπο για να δω την ανταπόκριση του κόσμου σε μια φωτογραφία μου. Η συγκεκριμένη φωτογραφία απεικονίζει, για όσους γνωρίζουν , τα γνωστά καραβάκια τα οποία λειτουργούν ως καφετέριες στην Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης. Η βόλτα κατά τη Δύση του ήλιου εκτός από μια ευχάριστη βόλτα μπορεί να προσφέρει και μια πολύ όμορφη φωτογραφία.

 

 

Όσο αφορά την επιλογή του νικητή τόσο σε αυτόν τον διαγωνισμό όσο και σε παρόμοιους, σίγουρα, η ποιότητα της φωτογραφίας παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά και το marketing φυσικά. Καλώς ή κακώς, όμως, σε μια κοινωνία, όπως η δικιά μας, όπου ο όγκος τον πληροφοριών είναι τεράστιος, για να ξεχωρίσεις χρειάζεται αρκετά το marketing, το οποίο αποτελεί τον λόγο επιτυχίας σε αρκετούς τομείς.

Η διαδεδομένη φράση 《Μια εικόνα ισούται με χίλιες λεξεις》δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι ισχύει. Προφανώς, μέσω του λόγου είναι δυνατή η περιγραφή συναισθημάτων, αλλά η μετάδοση τους μέσω μιας εικόνας, είναι πολύ πιο αποτελεσματική. Ως απόδειξη, μπορούμε να παραθέσουμε τους πολεμικούς ανταποκριτές οι οποίοι μάχονται για να αποτυπώσουν στιγμές πολέμου, ώστε να γίνει περισσότερο  κατανοητή κατάσταση που επικρατεί σε ένα μέρος, κάτι το οποίο θεωρώ ότι επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό. Καταλήγοντας, η φωτογραφία αποτελεί μια αρκετά ενδιαφέρουσα μορφή τέχνης.

Πηγή: citycampus.gr

Σκανάρετε για να συμμετάσχετε στην πλατφόρμα mazi.eu!

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ΕΕ και να συμμετάσχετε σε συζήτηση για το μέλλον της;



Με μία ματιά
                                     
Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.