Web design: Λάθη & σωστά
Ο ρόλος μιας ιστοσελίδας και της σχεδίασής της, δηλαδή του web design, είναι στρατηγικός για τον σκοπό και την κερδοφορία της επιχείρησης. Η απήχησή της εξαρτάται από ένα πλήθος παραγόντων, που εφόσον τους αξιοποιήσει κανείς σωστά, συνεισφέρουν στην επιτυχία.
Το μοντέρνο σκεπτικό
Η ιστοσελίδα είναι η ψηφιακή βιτρίνα αλλά ταυτόχρονα είναι ο ψηφιακός πωλητής της επιχείρησης, η ψηφιακή γραμματεία και η ψηφιακή τεχνική υποστήριξη προς τον πελάτη. Η πολλαπλότητα αυτή δείχνει πως ένας μπορεί να είναι ο γνώμονας για κάθε επιλογή σχετική με το web design: Η εξυπηρέτηση του πελάτη.
Web design: Τα κλασικά λάθη
Ένα από τα πιο συχνά λάθη είναι η υπερφόρτωση του ιστότοπου με περιττές πληροφορίες και υπερβολικά πολλές εικόνες. Εξίσου σοβαρό σφάλμα είναι να υπάρχουν μόνο λίγες και λακωνικές πληροφορίες. Η χρυσή τομή μεταξύ των δύο σημαίνει μία παρουσίαση αντικειμενικά κατατοπιστική και επεξηγηματική σχετικά με τα προτερήματα και τις δυνατότητες της επιχείρησης. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να νιώσει ότι διαβάζει κάτι πολύπλοκο ή σπαταλά χρόνο. Το επιθυμητό είναι να είναι όλα σαφή και τεκμηριωμένα.
Η αισθητική είναι πολύ σημαντική και καθορίζει πόσο ευχάριστη είναι η εμπειρία του χρήστη. Οι εικόνες έχει σημασία να είναι υψηλής ποιότητας, τεχνικά και φωτογραφικά. Όσον αφορά την καλύτερη λειτουργικότητα, βασικό είναι να φαίνονται εύκολα οι επιλογές πλοήγησης μέσα στην ιστοσελίδα. Τα στοιχεία επικοινωνίας δεν μπορούν παρά να είναι σε περίοπτη θέση. Συνολικά, ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης, η ιστοσελίδα της πρέπει να αποπνέει σοβαρότητα, υψηλή ποιότητα και αίσθηση αισιόδοξη.
Η διαρκής εξέλιξη
Η διαδικτυακή παρουσία είναι από μόνη της ένα συνεχώς εξελισσόμενο προϊόν και ταυτόχρονα υπηρεσία. Το web design απαιτεί συχνή ανανέωση με νέες πληροφορίες για τις δράσεις αλλά και τις εξελίξεις του χώρου που εκπροσωπεί η εταιρία.
Σωστή γνώση του ποια είναι η συνήθης πελατεία και ο βασικός ανταγωνισμός στο εκάστοτε πεδίο δραστηριότητας είναι ένα απαραίτητη για να τον ανάλογο σχεδιασμό του περιεχομένου. Σε αυτά πάντα βοηθούν εγρήγορση, μελέτη, ομαδική δουλειά και επιμονή στους εταιρικούς στόχους.
Το αποτέλεσμα
Φυσικά στην εποχή των δεδομένων όλα μετρούνται και αποτιμώνται σε δεδομένα. Η ιστοσελίδα όσο καλή και αν φαίνεται ή πράγματι είναι, έχει αξία στο βαθμό που φέρνει ποσοτικά αποτελέσματα. Τα στατιστικά της πρέπει να είναι αντικείμενο καθημερινής μελέτης από αρμόδιο τμήμα ή τον άνθρωπο που τη διαχειρίζεται. Η δοκιμή δεν είναι κάτι απαγορευμένο. Αντιθέτως, η πρόσκαιρη χρήση μίας νέας τακτικής για την προσέγγιση πελατών μπορεί να έχει αναπάντεχα θετικά αποτελέσματα.
Εν ολίγοις, το web design είναι ένα διεπιστημονικό επίτευγμα και όλοι οι συνεργάτες έχουν λόγο για το αν τους ικανοποιεί και αν προωθεί σωστά τη δική τους δουλειά. Αν είναι όλοι ευχαριστημένοι και γίνουν οι σωστές προωθητικές ενέργειες, είναι θέμα χρόνου το web design να αποδώσει καρπούς και να συνεισφέρει στο χτίσιμο ενός δημοφιλούς brand.
Πηγή : citycampus.gr