Οι τύποι περιεχομένου για το digital marketing plan σου

Πέμπτη, 28 Ιούλιος, 2022 | NEA

Η στρατηγική επιχειρηματικής ανάπτυξης μέσω του digital marketing περνάει υποχρεωτικά από το ποσοτικό και ποιοτικό περιεχόμενο που αναρτάται στην ιστοσελίδα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ποιoi είναι όμως οι διαθέσιμoi τύποι περιεχομένου digital marketing για να αποκτήσει ενδιαφέρον και δημοτικότητα κάποια διαδικτυακή παρουσία; Αυτό θα εξετάσουμε παρακάτω αναλύοντας όσα χρειάζεται να εφαρμοστούν για την εξασφάλιση της επιτυχίας.

Τύποι περιεχομένου digital marketing: Blogs

Μια ιστοσελίδα ή ένα κανάλι κοινωνικής δικτύωσης δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στα νέα της επιχείρησης. Οι λεγόμενοι bloggers έχουν γίνει μεγάλη μόδα στο διαδίκτυο. Για να μετατρέπεται η σελίδα σε ολοκληρωμένο blog όμως, ο στόχος πρέπει να είναι η σφαιρική ενημέρωση. Μέσα από αυτό χτίζεται η εικόνα της εταιρίας και αναπτύσσεται η εμπιστοσύνη του κοινού. Ουσιαστικά η τακτική αρθρογραφία ενισχύει την απήχηση. Με πρόνοια για το SEO, η δημοτικότητα απογειώνεται και η σελίδα γίνεται σημείο αναφοράς.

Listicles

Ο όρος προκύπτει από την ένωση των λέξεων list και article. Για ένα συγκεκριμένο θέμα περιγράφεται ένας αριθμός τρόπων ή άλλων παραδειγμάτων, π.χ. «10 τρόποι για να διακοσμήσετε το σαλόνι σας». Τέτοια άρθρα είναι πολύ δημοφιλή γιατί με συνοπτικό και κατανοητό τρόπο περνάνε μυστικά γνώσης και εμπειρίας που μπορεί να εφαρμόσει και ο πιο αδαής. Ταυτόχρονα περνάνε μια φιλική διάθεση και προσδίδουν κύρος.

E-books

Τα ηλεκτρονικά βιβλία με τη μορφή URL ή pdf πάνε την επικοινωνία ένα βήμα πιο πέρα. Προωθούν όγκο πληροφοριών και μεταδίδουν τη σοβαρότητα και την τεκμηρίωση της σελίδας. Αναφέρονται σε λύσεις προβλημάτων ή αναλυτικές προτάσεις και δρουν συμπληρωματικά με τα υπόλοιπα κείμενα της σελίδας. Μια τέτοια υπηρεσία ξεκινάει δωρεάν και αν υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον μπορεί να γίνει εμπορική και να χρεώνει συγκεκριμένες εκδόσεις.

Τύποι περιεχομένου digital marketing: Infographics

Δεδομένα, έρευνες, στατιστικά και κρίσιμες πληροφορίες αναπαρίστανται με τη μορφή infographics έτσι ώστε να εμπεδώνονται άμεσα και να οπτικοποιούνται τα αποτελέσματα. Η επικεφαλίδα δίνει το στόχο, ενώ οι εικόνες και τα σύντομα κείμενα συμπληρώνουν το περιεχόμενο. Τελικά ο χρήστης ενημερώνεται περιεκτικά και αποτελεσματικά αποκτώντας σεβασμό για τη σελίδα.

Videos

Τα βίντεο έχουν μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Πρέπει να είναι βασικός πυλώνας της διαδικτυακής ενημέρωσης και να ανανεώνονται τακτικά. Οφείλουν να είναι καλαίσθητα, με σωστό ήχο και όχι με μεγάλη διάρκεια. Είναι ένας άμεσος και έξυπνος τρόπος για να πείθονται οι επισκέπτες για τα πλεονεκτήματα των προϊόντων ή υπηρεσιών. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνουν άλλο αέρα και κερδίζουν εύκολα τις εντυπώσεις.

Howto

Οι οδηγοί how-to είναι ένα βασικό προϊόν digital marketing το οποίο εξυπηρετεί πρακτικές ανάγκες και αναδεικνύει γνώση και πείρα για ένα αντικείμενο. Μάλιστα, έχει αποδειχθεί ότι έχουν σημαντικό shareability και αυξάνουν τον αριθμό των εγγεγραμμένων χρηστών. Μπορούν να εξηγούν οποιοδήποτε ζήτημα προβληματίζει το κοινό, όχι αναγκαστικά στο στενό περιθώριο της ειδικότητας που εκπροσωπούμε.

Casestudies

Πρόκειται για περιπτωσιολογικές μελέτες που απαντάνε σε σύγχρονα θέματα με τη μορφή πραγματικών παραδειγμάτων. Είναι πολύ χρήσιμα για επιστημονικά και επιχειρηματικά ζητήματα και προσδίδουν βάθος και απλότητα στις περιγραφές. Είναι συμπληρωματικά στη γενικότερη εικόνα της επιχείρησης ή του φορέα.

Τύποι περιεχομένου digital marketing: Webinars

Τα ηλεκτρονικά σεμινάρια είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μέθοδος προσέλκυσης κοινού. Μπορούν να είναι δωρεάν και επί πληρωμή. Παρόλα αυτά, το ιδανικό είναι να υπάρχουν και δωρεάν και επί πληρωμή ώστε τα μεν να υποστηρίζουν τα δε. Αναλύουν ουσιώδη ζητήματα, εξηγούν και επιμορφώνουν. Αναφέρονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες χρηστών και σε επαγγελματίες.

Reposts

Τέλος, οι αναδημοσιεύσεις είναι μια αναπόφευκτη μέθοδος αύξησης των ειδήσεων που προσφέρονται και επέκτασης του κοινού. Βέβαια, χρειάζεται μια προσοχή με τα πνευματικά δικαιώματα και οπωσδήποτε να φαίνεται η αναγραφή της πηγής ή του σχετικού συνδέσμου.

Η επικοινωνία είναι μια επιτυχία που χτίζεται βήμα-βήμα. Το αχανές διαδίκτυο είναι μια βάση δεδομένων που περιμένει από τον digital manager να εντοπίσει τις κρίσιμες πληροφορίες και να εκμεταλλευτεί τα διάσπαρτα εργαλεία marketing υπέρ της δικής του σελίδας. Το αποτέλεσμα είναι πάντα θετικό εφόσον γίνονται όλα με σχέδιουπευθυνότητακριτική σκέψη και άφθονη φαντασία!

 

Πηγή και Φωτογραφίαcitycampus.gr

Σκανάρετε για να συμμετάσχετε στην πλατφόρμα mazi.eu!

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ΕΕ και να συμμετάσχετε σε συζήτηση για το μέλλον της;



Με μία ματιά
                                     
Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.