Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και της κοινωνίας χωρίς μετρητά (Έκθεση)
Οι πωλήσεις στην ΕΕ εξακολουθούν να πραγματοποιούνται κυρίως εκτός σύνδεσης και οι αγορές εξακολουθούν να πραγματοποιούνται κυρίως με μετρητά. Ωστόσο, χάρη στο επίπεδο της ευκολίας που προσφέρουν, τόσο οι online αγορές όσο και οι ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς μετρητά παρουσιάζουν άνοδο και είναι μεταξύ των βασικών κινητήριων μοχλών του ψηφιακού μετασχηματισμού που συμβαίνει στην οικονομία και την κοινωνία μας.
Η προσβασιμότητα σε πραγματικό χρόνο των προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου και η διαθεσιμότητά τους 24 ώρες την ημέρα, σε συνδυασμό με την ευκολία λήψης ηλεκτρονικών πληρωμών, διαταράσσουν πολλές πτυχές της παραδοσιακής καταναλωτικής συμπεριφοράς, η οποία εξηγείται όλο και περισσότερο από τη διαδεδομένη χρήση κινητών συσκευών και εφαρμογών. Οι πωλήσεις στο διαδίκτυο εκτινάχθηκαν το 2019. Σε διεθνές επίπεδο, η Κίνα κατέχει ηγετική θέση τόσο στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου όσο και στις κινητές πληρωμές χωρίς μετρητά.
Ωστόσο, η κρίση του κοροναϊού (COVID-19) έφερε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, ξεκινώντας από την Κίνα, αντιμέτωπες με δύσκολες συνθήκες, με τους πολίτες να μένουν στο σπίτι τους. Ορισμένοι πωλητές προσπαθούν να εξάγουν το υψηλότερο δυνατό κέρδος από την κατάσταση.
Για να διαβάσετε την πλήρη δημοσίευση στα αγγλικά, πατήστε εδώ.