“Digital First”: Οι απαιτήσεις για τις επιχειρήσεις

Τετάρτη, 16 Ιούνιος, 2021 | NEA

photo by https://i0.wp.com/citycampus.gr/wp-content/uploads/2021/05/depositphotos_72590871-stock-illustration-digital-marketing-concept.jpg?fit=600%2C600&ssl=1Η αλλαγή είναι μέρος της ανάπτυξης και της γενικότερης πορείας μας προς το μέλλον. Σε αυτή την τροχιά, οι επιχειρηματικοί κύκλοι ασχολούνται, αυτή τη στιγμή, με την αφομοίωση του όρου “Digital First”. Πρόκειται για μία θεωρητική προσέγγιση που, ουσιαστικά, απαιτεί την ψηφιακή μετατόπιση του εμπορικού κλάδου.

Εφαρμογή “Digital First”: Στόχοι και απαιτήσεις

Δεν πρόκειται για τεχνολογική μόδα, αλλά για επείγουσα επιχειρηματική ανάγκη. Σκεφτείτε το. Όταν θέλουμε να αποφασίσουμε ποιο εστιατόριο, κατάστημα ή ξενοδοχείο θα επισκεφτούμε, τι κάνουμε πρώτα; Αναζητάμε πληροφορίες για αυτό στο διαδίκτυο. Οι πιθανότητες να κάνουμε μία συναλλαγή χωρίς προηγούμενη έρευνα είναι ελάχιστες έως καμία.

Για το λόγο αυτό, δεν αρκεί μία μεμονωμένη μετατόπιση, όπως μία επαγγελματική σελίδα στο διαδίκτυο ή η δυνατότητα ηλεκτρονικού εμπορίου. Αντίθετα, η νοοτροπία αφορά στην πλήρη μετατόπιση, από το έντυπο ή το φυσικό κατάστημα, στην ψηφιακή πραγματικότητα. Σκοπός είναι η εξειδικευμένη καταγραφή των σκέψεων των καταναλωτών, ώστε οι πωλητές να πράττουν ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.

Δεν σοκάρει το γεγονός ότι ο μέσος πελάτης λειτουργεί, εδώ και χρόνια, με γνώμονα την τεχνολογία και ό,τι αυτή προσφέρει. Η επιτακτική ανάγκη, λοιπόν, έρχεται να αλλάξει τον τρόπο, που λειτουργούσαν, εδώ και δεκαετίες, θεμελιώδη εταιρικά κομμάτια: Η οργανωτική δομή, η παραγωγή, η οικονομική διαχείριση, η διευθυντική δράση, η δημιουργία ομάδων εργασίας και τα επιθυμητά καταναλωτικά αποτελέσματα.

Ποιες είναι, όμως, οι βασικές προϋποθέσεις για να προχωρήσει μια εταιρία στην εφαρμογή του “Digital First”;

Ενσυναίσθηση

Στην ουσία, αυτό σημαίνει καθολική κατανόηση των στόχων, των συνηθειών και των επιθυμιών του καταναλωτή. Σημασία έχει, επίσης, η ενσυναίσθηση να εμβαθύνει, λόγου χάρη, στην ανακάλυψη και τη μελέτη των καταναλωτικών μοτίβων του αγοραστικού κοινού.Έχοντας σαφέστερη αντίληψη για τις ανάγκες του επιλεγμένου target group, η κάθε επιχείρηση θα προχωρήσει αποτελεσματικότερα στην εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Πελατοκεντρική οργάνωση

Η μετατόπιση των καταναλωτών γίνεται, πλέον, υπερβολικά ταχύρρυθμα. Πρέπει, λοιπόν, να σκεφτούν και να αποφασίσουν οι εταιρείες αν είναι διατεθειμένες να δουλεύουν σε κατάλληλους ρυθμούς, ώστε να προφταίνουν τις αλλαγές της “Digital First” νοοτροπίας.Ο πελάτης, βέβαια, βλέπει μόνο το αποτέλεσμα. Στην προκειμένη περίπτωση, αυτό είναι η επιτυχημένη κάλυψη ή μη της ανάγκης του. Δεν ασχολείται με τις εσωτερικές διεργασίες και δομές μίας επιχείρησης. Για αυτόν το λόγο, είναι απαραίτητο να αντιμετωπίζεται ως προτεραιότητα στην οργάνωση της ψηφιακής μετατόπισης, ώστε να παραμένει ευχαριστημένος.

Ταχύτητα

Βασικότερη προϋπόθεση για να καταλάβει μία επιχείρηση αν είναι σε θέση να μετακινηθεί προς την ψηφιακή πραγματικότητα, είναι ο ρυθμός με τον οποίο θα μπορεί να πραγματοποιήσει τις άλλες δύο προϋποθέσεις. Η ταχύτητα, με την οποία συμβαίνει η καταναλωτική μετατόπιση, απαγορεύει τη δημιουργία καθυστερήσεων, που δεν συναντώνται στον ψηφιακό κόσμο.

Η κίνηση θα είναι διαρκής και θα ανταποκρίνεται στα προστάγματα της εφαρμογής της εν λόγω προσέγγισης. Παραδείγματος χάριν, μπορεί να χρειάζεται να επανδρωθεί ή να κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου ένα νέο κέντρο διαλογής. Η ικανότητα πρόβλεψης και διαχείρισης χρόνου, επομένως, είναι η πιο σημαντική.

Τέλος, πρέπει να τονιστεί ότι το προηγούμενο έτος ήταν γεμάτο προκλήσεις και δυσκολίες, συχνά σχετικές με την ψηφιακή ανάγκη. Όσες επιχειρήσεις, λοιπόν, βγήκαν αλώβητες από αυτήν την περίοδο, είναι πολλά υποσχόμενες για την ψηφιακή μετατόπισή τους στο μέλλον. Αν, επιπλέον, τηρηθούν οι παραπάνω προϋποθέσεις στην εφαρμογή της “Digital First” προσέγγισης, το μέλλον της εμπορικής δραστηριότητας διαγράφεται λαμπρό.

Πηγή: citycampus.gr

Φωτογραφία: citycampus.gr

Σκανάρετε για να συμμετάσχετε στην πλατφόρμα mazi.eu!

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ΕΕ και να συμμετάσχετε σε συζήτηση για το μέλλον της;



Με μία ματιά
                                     
Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.