Content Marketing: Tips για το τέλειο post

Πέμπτη, 14 Ιούλιος, 2022 | NEA

Η παρουσία μια πετυχημένης επιχείρησης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ιστοσελίδα της και τις ενέργειές της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η βάση του content marketing, δηλαδή η ανάρτηση δημοσιεύσεων (blog post) σχετικά με τον τομέα της επιχείρησης είναι μια καλή τακτική για να κεντρίσει το ενδιαφέρον νυν και εν δυνάμει πελατών με άμεσα αποτελέσματα στις πωλήσεις.

Content Marketing: Τα οφέλη για την επιχείρηση

Η εστίαση μόνο σε ζητήματα της ίδιας της επιχείρησης θεωρείται μονοθεματική πληροφόρηση. Ζώντας σε έναν κόσμο με αφθονία ειδήσεων και εξελίξεων, κάθε σύγχρονη εταιρία καλείται να γνωρίζει και να ενημερώνει για όλα τα τελευταία νέα και τη δική της άποψη για τα πράγματα. Το κοινό διψά για ενημέρωση και τεκμηριωμένες αναλύσεις. Οι εταιρικές ιστοσελίδες έχουν μετατραπεί σε blogs και η επισκεψιμότητά τους αυξάνεται όσο διεισδύουν βαθύτερα στις προτιμήσεις των καταναλωτικού κοινού.

Η επιλογή του θέματος

Το πρώτο που πρέπει να προσέχετε στο content marketing είναι η επιλογή των θεμάτων. Τα analytics είναι αδιάψευστοι μάρτυρες της πολιτικής και διαχείρισης των άρθρων. Συνήθως ευνοούνται πρωτότυπες ειδήσεις ή θέματα που επηρεάζουν και το κοινό μας. Χρειάζεται μια ισορροπία μεταξύ σοβαρότητας και χιούμορ, βάθους και γλαφυρότητας, πνευματικής αναζήτησης και χαλαρότητας. Πληροφορούμε όσο μπορούμε πιο υπεύθυνα και διασκεδαστικά.

Η έρευνα

Ό,τι αναρτηθεί πρέπει να έχει πραγματική βάση και να στηρίζεται σε έγκριτες πηγές. Λάθος νέα (fake news) εκθέτουν ανεπανόρθωτα την επιχείρηση. Υποκειμενικές αναλύσεις χωρίς στοιχεία δεν πείθουν. Εφόσον επενδύσει κάποιος στη διαδικτυακή του παρουσία, απαιτείται διεξοδική έρευνα και συγκέντρωση πολύτιμων πληροφοριών. Μετά η διαδικασία είναι εύκολη για την ιεράρχηση και την άρτια παρουσίαση όσων έχουν συλλεχθεί.

Τίτλος και εισαγωγή

Είναι βασικό ο καθένας να δημιουργεί έναν ελκυστικό και ενδιαφέρων τίτλο που να προϊδεάζει θετικά τον αναγνώστη και να τον κινητοποιεί για να διαβάσει το κείμενο. Οι τίτλοι είναι σημαντικοί όσο και τα πρωτοσέλιδα για τις εφημερίδες. Η εισαγωγή επίσης πρέπει να είναι προσεγμένη, περιεκτική και συναρπαστική για να τονώνει το ενδιαφέρον και να επεκτείνει το κοινό του.

Οι εικόνες

Ασφαλώς στην εποχή της εικόνας, η επιλογή ωραίων φωτογραφιών και επίκαιρων εικόνων είναι αναγκαία προϋπόθεση επιτυχίας. Υπάρχουν πηγές δωρεάν εικόνων αλλά δεν είναι κακό ενίοτε να αγοράζονται και φωτογραφίες επί πληρωμή. Το αισθητικό κομμάτι είναι κεφαλαιώδους σημασίας, οπότε η αξιοποίηση ανθρώπων με υπόβαθρο στο μάρκετινγκ ή στη γραφιστική μοιάζει αναπόφευκτη στην πορεία του χρόνου.

Το συναίσθημα

Οι άνθρωποι δεν είναι ρομπότ ή υπολογιστικές μηχανές. Κάθε ανάρτηση κερδίζει τις εντυπώσεις όταν ενεργοποιεί το συναίσθημα πειστικά και διακριτικά. Είναι μια αμφίδρομη σχέση που χτίζεται και η ηλεκτρονική επικοινωνία γίνεται ένας συναισθηματικός άξονας για τον ίδιο και τους αναγνώστες. Λίγα λόγια και καλά, είναι μια καλή αρχή ώστε σιγά σιγά το ίδιο θέμα να διατυπώνεται με πολύ μεγαλύτερη ενσυναίσθηση.

Content Marketing: Οι συναφείς δημοσιεύσεις

Οι επισκέπτες των διαδικτυακών μέσων δε γνωρίζουν τόσα όσα οι πρωτεργάτες στον επιχειρηματικό τομέα. Είναι αποδοτικό να προτείνονται συναφείς δημοσιεύσεις από το παρελθόν σε κατάλληλα παράθυρα ή περιοχές της σελίδας, ώστε να διατηρείται το ενδιαφέρον και να αυξάνεται κι άλλο η ενημέρωση.

Λόγος & κίνητρο

Τέλος ο καθένας οφείλει να σέβεται τον χρόνο σαν να είναι τα χρήματα των πελατών του. Αυτό συνεπάγεται την προβολή του λόγου για τον οποίο αξίζει να σταθούν στη δημοσίευση και την ανάδειξη κινήτρων για να υπάρχει συνέχεια. Όλα είναι δυναμικά και κρίνονται μέσα σε δευτερόλεπτα. Η μάχη των εντυπώσεων δεν κερδίζεται οριστικά αλλά χτίζεται μέρα με τη μέρα. Η παγκόσμια αγορά και η ελληνική αγορά είναι στη διάθεση όλων. Με την παράθεση σημαντικών νέων και ενδιαφέρουσων αναλύσεων, θα έχουν τεθεί τα θεμέλια μιας βιώσιμης και σταθερής εμπορικής επιτυχίας. Μην blogάρετε τον υποψήφιο αγοραστή από το να θέσει ερωτήματα και να ζητήσει επιπρόσθετες πληροφορίες. Η καθημερινή αλληλεπίδραση είναι η βάση μιας υγιούς και σοβαρής σχέσης με κάθε ενδιαφερόμενο.

 

Πηγή και Φωτογραφίαcitycampus.gr

Σκανάρετε για να συμμετάσχετε στην πλατφόρμα mazi.eu!

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ΕΕ και να συμμετάσχετε σε συζήτηση για το μέλλον της;



Με μία ματιά
                                     
Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.