Ξύπνια γενιά – Η ευρωπαϊκή διαδικτυακή εκστρατεία για τη βιώσιμη κατανάλωση

Τετάρτη, 23 Μάιος, 2012 | NEA

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε χθες ένα νέο βιντεοκλίπ στο πλαίσιο της εκστρατείας «Generation Awake – Ξύπνια γενιά!», η οποία προειδοποιεί τους καταναλωτές για τους κινδύνους που απορρέουν από τα μη βιώσιμα καταναλωτικά πρότυπα. Στο κλιπ πρωταγωνιστεί ο «Τρύφωνας ο Νεροφίδας», ένας νευρωτικός κουβάς που ασχολείται με το θέμα της υπερβολής στη χρήση του νερού. Το κλιπ παραπέμπει στον δικτυακό τόπο Generation Awake, ένα πολύγλωσσο δικτυακό τόπο που στόχο έχει να κάνει τους πολίτες να σκεφθούν τις καταναλωτικές τους συνήθειες, και να τους βοηθήσει να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ώστε να ζουν με πιο βιώσιμο τρόπο.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εκστρατείας έχει προγραμματιστεί και μια σειρά από άλλες δραστηριότητες για φέτος, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τμήματος στον ιστότοπο, στο οποίο εξετάζεται το ίχνος νερού προϊόντων όπως τα μπλουτζίν, τα χάμπουργκερ ή η μπύρα. Τον Σεπτέμβριο του 2012 θα προκηρυχθεί διαγωνισμός βίντεο ανοικτός στο ευρύ κοινό, ενώ στις αρχές του φθινοπώρου θα οργανωθούν ζωντανές εκδηλώσεις για να εμπνεύσουν ιδέες στον κόσμο και να δοθεί ώθηση στην αλλαγή συμπεριφοράς στην Ιταλία, τις Κάτω Χώρες, τη Ρουμανία και την Ισπανία.

Ιστορικό

Η εκστρατεία «Generation Awake – Ξύπνια γενιά!» είναι μια εκστρατεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με αντικείμενο την αποτελεσματική χρήση των πόρων. Στόχος είναι να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις περιβαλλοντικές, οικονομικές, κοινωνικές και προσωπικές συνέπειες της χρήσης των πόρων κατά μη βιώσιμο τρόπο, και να ενεργοποιηθούν αλλαγές στα πρότυπα κατανάλωσης και συμπεριφοράς. Τελικά, επιδιώκεται να βοηθηθούν οι πολίτες να αναπτύξουν σε στερεότυπη βάση υπεύθυνα καταναλωτικά ανακλαστικά.

Από τότε που εγκαινιάσθηκε τον Οκτώβριο του 2011, ο δικτυακός τόπος της εκστρατείας, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε 23 γλώσσες της ΕΕ, δέχτηκε πάνω από 200 000 επισκέψεις. Τη βιντεοταινία της εκστρατείας είδαν πάνω από 1 εκατ. άτομα, και η σελίδα στο Facebook (www.facebook.com/generationawake) προσήλκυσε σχεδόν 13.000 θαυμαστές. Η εκστρατεία έχει σχεδιαστεί ειδικά για να απευθύνεται σε νέους κατοίκους αστικών περιοχών και στις οικογένειες ανά την Ευρωπαϊκή Ένωση, όχι μόνο για να υπάρξει ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της αποτελεσματικής χρησιμοποίησης των πόρων, αλλά και για να παροτρυνθούν να αλλάξουν τις συνήθειές τους.

Περισσότερες πληροφορίες

www.generationawake.eu

www.facebook.com/generationawake

             



Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.