O ενιαίος ευρωπαϊκός αριθμός τηλεφώνου για τους πολίτες απάντησε στην 100.000ή μέχρι στιγμής κλήση για φέτος

Πέμπτη, 5 Δεκέμβριος, 2019 | NEA

Την 100 000ή ερώτηση έθεσε η κυρία Isabel Zunino από τη Βαρκελώνη, η οποία επισκέφθηκε το Κέντρο Επικοινωνίας Europe Direct σήμερα και συνάντησε τη Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας της Επιτροπής, κ. Pia Ahrenkilde Hansen. Η κ. Zunino εργάζεται σε εταιρεία παράδοσης τροφίμων και ενδιαφέρθηκε να μάθει περισσότερα σχετικά με τους κανόνες της ΕΕ για τα πλαστικά είδη μίας χρήσης.

Το Κέντρο Επικοινωνίας Europe Direct αποτελεί σημαντικό δίαυλο μέσω του οποίου η Επιτροπή ακούει και συνεργάζεται με τους πολίτες. Το Κέντρο Επικοινωνίας που ιδρύθηκε το 2000 και βρίσκεται στις Βρυξέλλες, απαντά στις ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με την Ευρωπαϊκή Ένωση, σε οποιαδήποτε από τις 24 επίσημες γλώσσες, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά. Ο ετήσιος αριθμός ερωτήσεων θα έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 10% μεταξύ 2018 και 2019 ενώ αναμένεται να υπερβεί τις 120 000 μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου. Πιο συγκεκριμένα, ο αναμενόμενος αριθμός ερωτήσεων αναφορικά με το Brexit το 2019 (περίπου 5 000) θα είναι σχεδόν τετραπλάσιος απ’ ότι το 2018.

Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Πηγή: ec.europa.eu/greece

Σκανάρετε για να συμμετάσχετε στην πλατφόρμα mazi.eu!

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ΕΕ και να συμμετάσχετε σε συζήτηση για το μέλλον της;



Με μία ματιά
                                     
Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.