Κατανοώντας το viral διαδικτυακό περιεχόμενο και την επιρροή των κοινωνικών δικτύων

Πέμπτη, 18 Ιούλιος, 2019 | NEAΠολυμέσα

Facebook, Twitter, Instagram… τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ισχυρά επικοινωνιακά εργαλεία που απευθύνονται σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες. Για να γίνει κατανοητό πώς οι δημοσιεύσεις γίνονται viral και τι ρόλο παίζουν οι influencers στην «Επικοινωνία 2.0», ο «Ευρωπαϊκός Κόμβος Επιστήμης και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου συγκρότησε μια επιτροπή ειδικών, για να συζητήσει το θέμα. Είναι πολύ σημαντικό σήμερα να κατανοήσουμε πώς λειτουργεί η ψηφιακή διάδοση, είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε πώς αυτό το νέο κοινωνικό δίκτυο μπορεί να επηρεάζει τους ανθρώπους ή ακόμη και να χαλκεύει τα μηνύματα. Το πώς να κάνεις το περιεχόμενο των κοινωνικών δικτύων viral δεν είναι θετική επιστήμη. Αν ήταν, όλα τα μεγάλα εμπορικά σήματα θα το έκαναν, και όλη η διαφήμιση θα γινόταν viral ηλεκτρονικά. Γνωρίζουμε πάντα, εκ των υστέρων, ποιο περιεχόμενο έγινε όντως viral και προσπαθούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από αυτό. Βεβαίως, σ’ αυτό παίζουν ρόλο πολλές μεταβλητές, από τους αλγόριθμους που εφαρμόζουν οι πλατφόρμες μέχρι το περιεχόμενο που έγινε viral και την ανθρώπινη συμπεριφορά. Οπότε, πώς περνάμε τα μηνύματά μας αποτελεσματικά στα κοινωνικά δίκτυα; Στην υπηρεσία μου χρησιμοποιούμε τις αρχές που αποκαλούμε «Zeus», ώστε να κάνουμε τους ανθρώπους να μοιράζονται περιεχόμενο διαδικτυακά και να γίνεται δημοφιλές. Το Ζ προέρχεται από το Zeitgeist, το πνεύμα της εποχής. Διερευνούμε τι συζητούν οι άνθρωποι ήδη διαδικτυακά. Το Ε αντιπροσωπεύει το συναίσθημα, προσπαθούμε να πυροδοτούμε τα συναισθήματα των ανθρώπων. Το U σημαίνει χρήσιμο, δημιουργούμε περιεχόμενο που οι άνθρωποι βρίσκουν πραγματικά χρήσιμο. Και το S είναι οι Ιστορίες, αφηγούμαστε ιστορίες. Η τεχνολογία, η κοινωνική επιστήμη και η συμπεριφορική επιστήμη είναι μόνο μερικοί από τους πολλούς κλάδους που μπορούν να μας βοηθήσουν στην κατανόηση των viral διαδικτυακών μηνυμάτων. Για την κατανόηση των παραπάνω, ο Κόμβος Επιστήμης και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας συγκέντρωσε τις γνώμες των ειδικών της επιτροπής σε συνεντεύξεις και σε μια αναφορά. Μπορείτε να τη βρείτε εδώ: https://sciencemediahub.eu/.

 

 

Πηγή: multimedia.europarl.europa.eu

             



Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.