Καταναλωτές:Συμβουλές για την αγορά προϊόντων online

Τρίτη, 10 Οκτώβριος, 2017 | NEA

Προϊόντα από όλο τον κόσμο, που παραδίδονται στην πόρτα σας με μερικά κλικ – αυτό είναι το πλεονέκτημα των online αγορών. Τι γίνεται όμως με την ασφάλεια των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές;

Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να αναμένουν ότι τα προϊόντα που τους παραδίδονται δεν θα προκαλέσουν κάποια βλάβη. Για το λόγο αυτό, υπάρχουν κανόνες ασφαλείας και μηχανισμοί που πρέπει να τηρούνται πριν από τη διάθεση ενός προϊόντος σε καταναλωτές. Οι εθνικές αρχές σε ολόκληρη την ΕΕ λαμβάνουν μέτρα για να εξασφαλίσουν ότι τα προϊόντα που πωλούνται στους καταναλωτές είναι ασφαλή. Υπάρχουν όμως και πολλά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι καταναλωτές από τη πλευρά τους προκειμένου να προστατεύονται και να αγοράζουν ασφαλή προϊόντα. Για το σκοπό αυτό η Γενική Διεύθυνση Δικαιοσύνης και Καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εξέδωσε τις εξής 8 συμβουλές για τους καταναλωτές:

– Να γνωρίζετε από ποιον αγοράζετε

– Αν κάποιο προϊόν αναφέρεται στο Σύστημα Rapid Alert μην το αγοράζετε

– Αγοράζετε ένα παιχνίδι; Ελέγξτε για προειδοποιήσεις ασφαλείας

– Διαβάστε τις οδηγίες ασφαλείας για να κάνετε τις καλύτερες επιλογές

– Ελέγξτε το προϊόν και τις κριτικές

– Ανακαλύψατε κάποιο ζήτημα ασφάλειας; Αναφέρετε το

– Εξετάστε το ενδεχόμενο καταχώρησης του προϊόντος σας στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή

–  Ενημερωθείτε σχετικά με τα μη ασφαλή προϊόντα.