Η Ε.Ε. δεν είναι μόνο οι Βρυξέλλες

Πέμπτη, 30 Νοέμβριος, 2017 | Τα νέα του δικτύου μας

Η Ε. δεν είναι μόνο οι Βρυξέλλες. Το Ευρωπαικό Βραβείο Δημόσιας Επικοινωνίας το αντανακλά αυτό καταδεικνύοντας τις πιο επαγγελματικές δραστηριότητες επικοινωνίας της Ε.Ε. που έχουν αναπτυχθεί από εθνικές, περιφερειακές ή τοπικές αρχές – και οι νικητές για το 2017 έχουν ανακοινωθεί.

Φέτος, ο ανάδοχος οργανισμός του Europe Direct Information Centre Aντβερπ – της επαρχίας του Αντεβερπ (BE) νίκησε το κύριο βραβείο για την πρωτοβουλία του ‘Pop up Europa’ . «Pop up Europa» είναι μία από τις πολλές δραστηριότητες του EDIC της περιοχής.

Ένα ειδικό βραβείο δόθηκε επίσης σε μία ομάδα Γερμανών φοιτητών για την καμπάνια τους «Γιατι Ευρώπη».

Τα βραβεία παρουσιάστηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στην τελετή έναρξης του Συνεδρείου Ευρωπαϊκής Δημόσιας Επικοινωνίας, το ετήσιο σημείο συνάντησης για διευθυντές επικοινωνίας και ειδικούς από τοπίκες, εθνικές και ευρωπαικές αρχές.

Πάνω απο 800 επαγγελματιές επικοινωνίας από την Ε.Ε. παρευρέθηκαν στην εκδήλωση για να συζητήσουν τον τρόπο με τον οπίο μπορεί να βελτιωθεί η δημόσια επικοινωνία και να αφυπνιστεί η συνείδηση για τις πολιτικές της Ε.Ε. με έναν αποτελεσματικό τρόπο. Οργανώθηκε από την Επιτροπή των Περιοχών, σε στενή συνεργασία με το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο, την Επιτροπή και την Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή.

Ο Karl-Heinz Lambertz, Πρόεδρος της Επιτροπής των Περιοχών ( Committee of the Regions), δήλωσε: «Η Ευρώπη δεν είναι μόνο οι Βρυξέλλες, είναι οι πρωτευουσές μας, οι περιοχές μας, οι πόλεις μας και τα χωριά μας. Χρειάζομαστε να πλοποιήσουμε το πως επικοινωνούμε την Ευρώπη και χρειάζεται να το κάνουμε μαζί. Η Ευρώπη είναι τα συναισθήματα και οι άνθρωποι. Είναι για όλους μας. Όλοι χρειάζεται να γράψουμε και να αφηγηθούμε την ιστορία της.»

Στην κεντρική ομιλία του ο πρώην αντιπρόσωπος των Η.Π.Α. στην Ε.Ε., Anthony Luzzatto Gardner, μοιράστηκε το παραπάνω συναίσθημα: «Κατά την διάρκεια των τριών χρόνων μου ως Αντιπρόσωπος των Η.Π.Α. στην Ε.Ε., ξαφνιάστηκα από το πόσο φτώχα οι κυβερνήσεις επικοινωνούσαν γενικά…Οι εικόνες και οι ιστορίες είναι τόσο δυνατές…Τα γεγονότα δεν είναι αρκετα…Όταν το πάθος συναντά τα γεγονότα, το πάθος σχεδόν πάντοτε κερδίζει. Γι’αυτό χρειαζόμαστε το πάθος για να υποστηρίξουμε ένα επιχείρημα.»

Η ανάδοχη δομή του EDIC νικήτρια

Η νικήτρια ‘Pop up Europa’ καμπάνια, ξεκίνησε τον Μάιο του 2017, με στόχο να «φέρει την Ευρώπη στις κοινότητες της» και να ανοίξει συζητήσεις για την Ευρώπη με «διασκεδαστικές, διαδραστικές και δωρεάν δραστηριότητες» όπως εκθέσεις, θεατρικές παραστάσεις, ταινίες, διαγωνισμούς και σχολικές δραστηριότητες. Συνδυάζοντας δραστηριότητες για κοινά όλων των ειδών, η Pop up Europe ζητά να αγγίξει όλους τουα ανθρώπους, όχι μόνο τους καλά ενημερωμένους ή φιλευρωπαίους πολίτες.

Το ειδικό βραβείο δόθηκε για να επιβραβευτούν τα καινοτόμα εγχειρήματα επικοινωνίας των πολιτών που είναι σχεδιασμένα να ενισχύσουν την συμμετοχικότητα των πολιτών με την Ε.Ε. Αυτό δόθηκε στο «Γιατί Ευρώπη»(‘WhyEurope’), μια φιλοευρωπαική πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από μαθητές του Πανεπιστημίου του Tübingen στην Γερμανία. Το WhyEurope κυρίως εστιάζει στα μέσα δικτύωσης, και στοχεύει στο να διαδώσει τον «θετικό λαικισμό» για την Ευρώπη με την χρήση απλών αλλά παράλληλα συναισθηματικών εικόνων σχετικά με την Ευρώπη.

 

-Pop Up Europa (in NL)

-WhyEurope

-WhyEurope Facebook page (in DE)

Τελευταία Νέα από europa.eu
  • No noew..
To κέντρο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.